Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

φτερά και πούπουλα


 καθήστε. βάλτε ένα ποτήρι νερό δίπλα. φωνάξτε τους γείτονες.
μετά πατήστε το λινκ(είμαι το λινκ) για να έχετε υπόκρουση μουσική και χαζέψτε ελέυθερα
''είμαι ξύλινος. έχω και κοντάρι! ιππότης σωστός










η παρέα μου..


με λίγο γλαρό βλέμμα βέβαια, αλλά αυτή μου έλαχε..














ενώ ετούτη.. γαριδούλα!''

είναι και κάποιες άλλες, που πολύ θα ήθελα να τις γνωρίσω..


 μονδέρνες
της υπαίθρου,















εσύ που ξεφύτρωσες πάλι?




















 για αντίζηλο,έχω έναν τζιτζιφιόγκο












αχ
















βαχ!


  εμείς, που μας βλέπεις μπαίνουμε παντού




 σε γλάστρα καρφωνόμαστε, σε βάζο που δεν έχει λουλουδάκια, αλλά τι να τα κάνει? αφού έχει εμάς!
 τρυπώνουμε σε μολυβοθήκες,











γινόμαστε και κρεμαστά για να μην μας φτάνει η αλεπού.
 μια οικογενειακή για το τέλος,



να μας ξανάρθετε!''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου